Search This Blog

Thursday, April 25, 2013

Peplum pertama aku...





Orang pakai, aku pun teringin. Nih hah aku dengan peplum yang dok bising bising orang pakai tu... siap plak dengan tudung half moon tu... ekekeke...

Cantik tak ? Hehehe...

Rasanya ini first and last aku pakai pi opis kot ? Dah macam aretis jer pakai cenggini... kan ?

p/s : Aku dah buleh minum dah kolegen tu... separuh sehari dengan bantuan mentos dalam mulut aku. Tak menggelegak dah perut aku... hehehe...

Dua tiga minggu lagi nampak muda belia la aku yer ? Muahaha...


Posted by Picasa

4 comments:

  1. SY DH BANYAK KALI INTAI PEPLUM NI
    TP SBB X JUMPA KAIN YG ELOK X JD BELI
    BANYAK YG JUAL JENIS KAIN LYCRA BERGETAH TU
    XNAK LA SAYA..MELEKAP KAT BADAN
    NAK KAIN TEBAL SIKIT..HEHE

    LAWA LA..MCM MAK DATIN HAHAHA
    TAK PUN YB NAK TURUN PADANG AJAK ORG NGUNDI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yer... betul... lycra lekat kat badan. Tapi baju yang akak pakai ni bukan lycra... lebih kepada kain jarang macam langsir pun yer... hahaha...

      Delete
    2. lace la macam kain langsir
      pesen baju mak-mak kita dulu
      hehe

      Delete
    3. Ha... lace...
      Itu ler... pesen baju Saloma dan seangkatan dengannya... Tapi tak la kena ketat sangat sangat kat pinggang tu.. so ok la...

      Delete