Search This Blog

Loading...

Sunday, April 28, 2013

Boleh teman saya ?

 
Pagi tadi, subuh belum masuk... aku masih melingkar kat atas katil lagi.  Malas betul rasa nak bangun tidor.  Tetiba masuk call dari sapa tah.  Nombor aku tak kenal. 

Nak angkat ker tidak ?

Aku bimbang juga kalau dapat call makin hamun pepagi buta... buat ilang mood aku jer.

Aku angkat juga lastnya.

"Boleh teman saya tak... "

"Hah ?"

"Saya dok keras nih !"

Hahahaha... giler...

Aku terus letak telefon.  Hubby aku yang dok sebelah tanya siapa ?

Aku jawab la...

Aku takut juga kalau dia marah dan salah faham.  Tapi aku tengok dia ok jer... tak kata apa apa pun. 

Apasal la ada lelaki macam tu ? Kalau dah gitu, tahap wajib kawin tu... kalau dia ada duit la. 

Hmmm... macam macam la manusia nih...

p/s : Aku ingatkan hubby abaikan jer call pagi tu, rupanya petang tu hubby tanya lagi... ada dak call macam tu ganggu aku... hehehe... nampaknya dia prihati la yer...


Posted by Picasa

2 comments:

  1. so far saya xpenah dapat sms lucah..mana dia dt no akak ye?ker rambang je?

    ReplyDelete
  2. Itu call... bukan sms. SMS tak perasan pulak. Tapi call rasanya dah biasa. Cuma bila dok sebelah hubby ni, takut la dia marah. BTW, dia memang ambik no rambang jer sebab dia tunggu kita cakap dulu. Rasanya kalau lelaki yang jawab, tentu dia letak !

    ReplyDelete