Search This Blog

Sunday, April 21, 2013

Bunga berguguran lagi...


Seperti setiap tahun, bunga kuning ini tidak pernah jemu berguguran...

Memenuhi carpark...

Memenuhi kawasan jalan kaki... 

Melihat bunga dia berguguran, terasa berada di suatu kawasan asing... rasa sangat seronok... 
 

Juga memenuhi bumbung kereta... 

Aku suka dengan bunga kuning ini... cantik melihat ianya berguguran seperti salji... salji kuning....

Tentu bunga pokok 'sakura' tepi highway ke dari Alor Star ke Kuala Ketil tu pun berbunga cantik sekarang. 

Pagi tadi, baca email dari penyelia aku, offer aku pegi lawatan ke Indonesia.  Lawatan pelajar.  Huhuhu... entah entah, aku sorang jer pelajar yang tua. 

Perang dingin skit dengan hubby... rasanya Rabu ini aku nak pegi jengok mak la...

Mungkin aku akan lihat bunga 'sakura' lagi kat tepi jalan tu...


 
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment