Search This Blog

Loading...

Tuesday, May 5, 2015

Macam macam itik dari botol...

Jenjalan dalam FB berjumpa dengan orang orang kreatif yang buat macam macam dengan botol kosong ni... jom kita tengok...


Ini itik dari botol downy... aku yang buat...

Ini gajah sesat... hahaha... aku buat sebelum aku dapat gambar itik dari downey yang orang buat !

Ini dari botol safi... halus jer... comey letak batu kaler kaler gitu...

Ni dari botol carrie junior kot... comel jer... kecik sangat...

Ini dari downy jugak... 

Ini dari dynamo... versi bulat bulat gitu... comey jer..


Ok... kalau rajin buleh buat sendiri yer...

Rujukan asas boleh ke ... 


Aku buat video ni supaya korang tak tertanya tanya camna nak buat itik itik ini.  Dari asas ni, boleh kembangkan utk semua jenis botol... dengan kretiviti yang kita ada...

Kan ???

Jom cari botol kosong...


No comments:

Post a Comment