Search This Blog

Loading...

Sunday, April 28, 2013

Makan makan di hotel...

Marin balik dari sekolah, aku bawak mereka pegi makan kat hotel EDC.  Seronok saja mereka makan.  Tak ada orang lain kat situ rasanya, kecuali kami anak beranak.  Hubby tak ada, pegi keje.  Aku belanja anak anak jer...

 
 
 
 

Aku dan kakak makan spegeti.  Abang makan penkek.  Amalia minum ABC jer.  Najmi makan kongsi apa yang kami makan.  Semua licinnn... kiranya berbaloi la belanja anak yang kelaparan nih.  Tetambah hotel ni bagi macam macam dissert...

Memula tu buah, lepas tu makan apa tah dalam gelas tu... macam puding kot.  Makan sambil menunggu.  Lepas makan makan, mereka bagi kek plak.  Itu sebab budak budak suka.

Aku tak pasti samada layanan yang sama diberi jika mereka sibuk dengan pelanggan lain.  Hari tu kami jer yang ada... so, mereka dapat layanan yang istimewa la...

Malam, kena masak nasik jugak.... hehehehe...
Posted by Picasa

2 comments:

  1. wah.makan kat hotel anak beranak
    kalau semua sopan boleh bawak lagi
    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka dah sopan (sebab dah besar)... mereka juga minta izin bila nak meronda meninjau keadaan sekeliling. Masa kecik duluuuuuuu... huhuhuhu... jenuh kepung !

      Delete