Search This Blog

Wednesday, January 29, 2014

Inner magic murah...

Malam tadi aku ke C-Mart...  mulanya sebab dah janji dengan si Amalia tu... Pepagi nak pi sekolah dia memilih sangat nak tudung gini, tak mau tudung gitu... Aku janji la dengan dia nak belikan tudung baru...
Lagi pun Tok Su nak beli sesuatu...

Aku pun ambil peluang la survey macam macam.  Duit tak berapa ramai... kena la jimat... hehehe..





Aku jumpa inner magic murah.  Terkejut jugak aku.  Memang ada dalam FB yang jual RM10  atau RM9...  tapi bila tengok harga gini... dan aku sentuh jenis kainnya, aku pun memang terkejut la.  Ada satu lagi jenis kain yang lembek sangat tu, aku tak heran kalau harganya RM5 satu.

Aku pun amik keputusan beli la 2... just nak try.  Sebab aku rasa mesti ada sesuatu yang kurang di situ...

Bila balik tu, aku pun ukur la inner magic yang aku beli dengan IRFA dan juga yang aku beli sendiri sebelum ni.  

Kiranya macam ada saiz saiz diorang buat.  Yang aku beli sebelum ini, kaler hijau tu mungkin saiz L, yang Irfa jual saiz M... dan yang ini plak saiz S.

Terkecik la pulak... tak berapa la nak selesa.  Tapi, kalau kepala orang kecik skit dari kepala aku, mungkin dah sesuai dah...

Ini ler inner magic saiz S tu...

Utk pakai inner ni, aku kena tarik tarik sampai la dia tak menyakitkan kepala aku sangat... hehehehe...

Tapi, utk orang yang semekin macam aku ni, kalau nak beli yang murah murah, boleh jer cari kat pasar malam yer... yang macam ni pun not bad.  Aku tak tau lagi la kualiti dia lepas basuh... takut dia jadi sangat sangat kedut... sebab jenis kainnya mungkin jenis yang gitu la...

Apa apa hal pun... kalau korang jenis beli tudung ratus ratus... tentu tak heran la dengan anak tudung setakat sepuluh ni, kan ???

Aku sedang survey lagi untuk dapatkan inner saiz L tu... yang paling selesa aku pakai... agaknya sebab kepala aku besar kot... hehehe...

Tapi sapa yang kepala saiz medium... boleh beli kat http://hajarcloset.blogspot.com/ ... kualiti kain yang bagus... dan terletak juga atas paler...


Tapiiii... kalau la IRFA tolong boleh survey dan dapatkan inner mengikut saiz dan kaler... sangatlah membantu akakmu yang cerewet ni yer !  Harga mohon dikekalkan... ekekeke...  <--- ada rasa nak bagi penampor ker IRFA ?

Kenapa aku cari inner gini ??? Sebab muka aku nampak kurus.... hahaha...

p/s : Adoiii... beg dah rosak... kasut pun dah lekang... sapa la nak sponsor nih....  Bulan ni baget nak perbaik keter la pulok !




2 comments:

  1. hahaha
    lawak la akak ni
    sy pun x tahu inner ni ada size, huhu
    sbb saya jual tu sama je sizenya
    itu je yg sy dpt dr supplier ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu ler... nak tau saiz, kena survey kat pasar pasar la nampaknya. Tapi susah pulak, sebab kena bawak contoh untuk ukur... alahai... hehehehe... Sekarang yang akak buat, beli dulu... then ukur...
      Itu yang banyak berlambak inner kat umah (magic tak magic banyak...)

      Delete