Search This Blog

Loading...

Tuesday, June 12, 2012

Test post 7 pic per entry...

Sebelum ini, picasa benarkan post satu entry 5 saja.  Sebelum sebelum tu 4... eh... now boleh 7 pic... bagusnyer...  Aku kan suka ambil gambar entah apa apa...

 

Terliur tak ? Ekekeke...

Cantik tak ?

Bunga yang batangnya berduri dan bergetah...
 
 

Saja amik untuk menguji teknik tenik bokeh ... adoiii... aku sedang mencari lense baru la... nak riki harga harga yang boleh kira dengan bajet aku yang ciput tapi nak gambar yang cantik...
Buah mata kucing / longan ni baru jer besor jari kelingking... hehehe... saja amik gambar dekat untuk kesan khas...
Posted by Picasa

2 comments:

  1. x tahu pulak boleh masuk 7 keping.
    igt boleh masuk 5 keping je

    ReplyDelete
  2. Akak pun baru tau... hehehe...

    ReplyDelete