Search This Blog

Wednesday, June 13, 2012

Once Upon a Time ...

Aku sekarang sedang tunggu data dari UPU untuk result rayuan student SPM lepas.  Sambil sambil tu aku baca buku untuk exam 18hb ni.  Sambil sambil juga aku tanya sana sini pasal pinjaman utk overlap dan baru kengkononnya nak beli tanah.  Adushhh... tak serik !!! Aku sebenarnya serik dan malas nak uruskan beli tanah tanah ni... bosan... kena tipu dan tak ada duit....  Malas nak menambah hutang.  Sakit kepala kalau tak ada duit.  Tapi somi jenis degil... Arghhhhh... tensen aku !!!

Citer pasal hidup aku ... arghhhh... maleh citer... sakit paler....

Citer pasal siri TV la.  Aku sekarang kan dah pasang PVR... amboi... sakan la merakam citer.  Malam tadi tengok citer Once Upon A Time sengsorang... best betul...

Errr... aku sedang tensen... tak leh nak cerita happy happy... nanti nanti la cerita... karang blog ni jadi tempat aku lepas marah plak !

 
Posted by Picasa

3 comments:

  1. sy layan miss ajumma.once upon the time kadang2 je layan

    ReplyDelete
  2. Tak apalah berhutang sbbnak beli tanah.. Tapi lg bes kalau hutang tu atas nama hubby.. Hehhehe

    ReplyDelete
  3. Irfa... tak pernah la tengok citer tu. Tak mau la cari citer yang nak ditengok... nanti tak leh wat kerja. Citer OUAT kena dengan taste akak...

    Zar... beli tanah dan berhutang tapi banyak duit tak apa... tapi kalau dah nampak sekarang ni pun somi tak berapa nak buleh tanggung... hmmm... malas la... arghhh... maleh nak citer !! Tensen !!!

    ReplyDelete