Search This Blog

Monday, June 11, 2012

Apalaaaaaaaa....

 
Aku sebenarnya maleh nak citer dah pasal budak bos tu dalam blog ni, tapi dek kerana kes semalam, aku citer la balik.  Aku marin pagi sibuk compile report untuk hantar pada lecturer.  Aku tahu bos ada kat opis, tapi aku bior jer biarpun ada beberapa perkara aku nak cakap dengan dia. 

Aku maleh nak jumpa, karang panjang citer... sian kat group mate aku nih.  Sedang kami dok asik buat kerja menyembang, bos ketuk tingkap aku.

Aku pun ngadap la.  Dia perkenalkan sorang lagi staf yang kerja kat cawangan di KL.  Budaknya awal 30an... anak sorang... hensem la jugak di mata aku... Ohhh... aku bukan nak citer hal itu.  Aku nak citer... budak bos ni, tak kira, asal jumpa muka aku jer, mesti nak mengenakan aku.  Ada saja komen dia.  Haiiii...  Sib baik ada budak baru... kalau tak, batu dah naik atas paler dia...

Ada ker dia cakap, baju aku kat atas tu macam corak papan playwood ? Eeee.... siap la dia gelak gelak kan... Aku ni usahalah menyorok nyorok badan aku belakang dinding bimbang dia tengok aku dan komen aku... tapi rupanya tektik aku tak menjadi...

Kenapa dia gitu ?  Apa aku nak  balas balik kat dia ? Atau apa patut aku buat supaya aku tak dibuat bahan lawak dia ?  Adakah aku perlu buat buat serius... atau aku kena buat buat bodo jer ?

Bos ni kan....

Bos... kalau baca entry ini... tolongggg ler... jangan mengomen apa apa pasal penampilan saya... saya bukan tak suka bos... tapi saya tak suka la orang komen komen... saya malu !!!  Tak payah la komen kata saya cantik ker uduh ker... tak perlu.  Just tengok dan diam saja... OK ???

Kalau penampilan saya lawak sangat pun, gelak la dalam hati... kat luar tu senyum saja... buleh dak ??? Eeee...

Karang saya maleh nak jumpa bos... sebab takut bos ngata kat saya... kan tak bagus gitu... yer dak ???



4 comments:

  1. smalam ada gambar je kan?tak tulis apa pun rasanya..baru update balik ke?

    ReplyDelete
  2. Tak ah... kan dah cakap, picasa gelong skit... dia buleh send pic jer... tak bley nak taip text... so, kena upload pic dulu, lepas tu baru la tambah entry... entah apasal tah picasa nih...

    ReplyDelete