Search This Blog

Wednesday, June 6, 2012

Classmate Researh Methodology...



Group aku dengan sorang kawan pompuan asing. Ini rasanya orang Iran... atau Jordan... tak pasti pulak...
Lecturer yang dok kat depan, kedua dari kiri, Dr Azizah. Dia ni adalah bekas teman sekerja kat jabatan lama aku.  Ketua Kelas si Raja, lelaki yang dok kat depan tu... hehehe... cam sekolah jer kan ?

 
Ini gambar lain pada waktu yang lain.  Tak semua ada nih.  Lecturer pun dah balik waktu ini. Masa mereka bergambar, aku larik larik kat kereta amik kamera mahal kononnya, bila sampai, semua dah cabut... hahahaha... tah hapa hapa....
Kebanyakkan lelaki... asing... Tapi, kami ok jer... cuma kami jarang bercakap dengan mereka.  Tak ada apa yang nak dibualkan.  Kebanyakkan kerja adalah berkumpulan.

Ini waktu present untuk subject ini.  Walamak... semuanya rasanya cam ok jer.  Aku baca jer point point yang  dicatitkan dalam slide.  Tak ada penerangan... aku tak reti nak menerang dan tak reti omputeh... Masa soklan dikeluarkan, aku cam konpiden jer jawab, biarpun untuk slide ini, full project adalah dibuat oleh si budak yang berdiri tu.  Dia ambil dari project masa degree dia... dengan sedikit penambahan elemen research tu.  Errr... aku macam orang koprat dak ? Hahahaha...

No comments:

Post a Comment