Search This Blog

Loading...

Wednesday, June 6, 2012

Pokok pokok...

 
 

Dua tiga hari lepas kan aku beli pelapik pasu nih.  So, ari ni letak la kat atas apa kebenda orang panggil nih.  Sebenarnya bunga kertas ni jenis melayut ke bawah... menyebabkan ianya menyapu lantai.  So, aku naikkan ke atas... aku ni bukan jenis reti sangat nak susun susun bagi cantik... aku buat untuk fikirkan praktikal sahaja.  Nanti kena cari lagi buku buku LANSCAPE atau HALAMAN ker apa ker tah... 
Dah dua tiga hari aku suruh hubby aku angkat pasu pasu letak dalam lapik dia... ada saja alasan dia... Angkat besi buleh... tolong angkat pasu jer, maleh popaleh... adoiiii...

Buah pelam... tiap hari leh buat sambal pelam... sedapnyer... rangup giler sebab muda sangat !

4 comments:

  1. lawa juga buat macam tu cuma risau takut anak-anak terlanggar dan pasu jatuh.bahaya jugak..tapi anak-anak dah besar mgkin diorang lebih hati2.

    mempelam tu lebat sungguh yer

    ReplyDelete
  2. Itu ler... kalau rasa agak bahaya nanti, angkat turun balik la...

    ReplyDelete
  3. Besnya mangga muda... Boleh buat sambal mangga selalu... Yummmii.. Amat merbahaya untu berat badan ideal

    ReplyDelete
  4. Hehehe... jangan buat... nanti laju tak hengat makan !

    ReplyDelete