Search This Blog

Loading...

Monday, January 21, 2013

Thailand 9

Last sekali, aku capai beg ni untuk aku.  Oh ya, kali ini dengan gumbiranya aku serahkan semua kos kos perbelanjaan dibahu hubby aku... sonotnya jenjalan.

Beg ni aku amik dua bijik... satu lagi utk kakak.  Murah jer... 200 bath... (eh betul ker  bath ?). 
 
Mana citer Phuket ? Hehehe... kena tipu nampaknya.  Hubby cakap, nak pegi Phuket jauh lagi.  So, pegi kat Krabi pun jadi la yer...

Aku tak kesah pun...

 Posted by Picasa

4 comments:

  1. wah sgt bagus..percutian di taja ;)
    kenapa x ke phuket?

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Itu jer la gambar yang ada sayang... karang penuh plak blog dengan gambar tu...

      Delete