Search This Blog

Loading...

Tuesday, January 1, 2013

Salam tahun baru...

Salam tahun baru...

Hari ini hari pertama kerja di tempat lama.  Dah hampir 10 tahun tinggalkan tempat ni, bila kembali semula dengan jawatan kunta kinte nih, memang rasa ok la kalau nak rehat dan tiada beban tanggungjawab.

Apa apa pun, aku masih sedang cuba adapt dengan cara kerja baru.  Aku memang tak suka cara kerja macam nih, tapi apa boleh buat ? Kena la teruskan hidup...

Mungkin aku akan cuba slowkan hidup aku.  Mungkin ini adalah masa terbaik dalam hidup aku untuk berehat... kan ? Uruskan pengajian aku dan juga uruskan hal rumah tangga aku... kan ? Mungkin aku perlu slowkan... dan jadi seperti kakitangan kerajaan yang lain...

Huhuhuhu... abis la... motivasi kerja aku...




No comments:

Post a Comment