Search This Blog

Loading...

Monday, January 21, 2013

Thailand 1

Tak banyak kenangan berjalan-jalan dalam blog ni, tetambah ke luar negara.  So, kita citer citer la yer.  Bukan nak citer betapa bestnya tempat itu dan ini, tapi just citer pengalaman kami dan gambar kami di sana... 

First tempat lawatan adalah ke kolam ikan.  Ada macam macam ikan... penyu pun ada.


Ini aku rasa kerapu merah kot... daging ikan ni lembut... Tapi, ikan batu ni keras la. 

Baca sendiri la signboard belakang tu, aku sendiri malas nak baca... 

Si Najmi buat muka... ekekeke...  Oh ya... ini la geng mereka membising dalam bas.  Anak anak kami ni jer la yang sangat sangat memacam kat dalam bas... tahan jer la penumpang lain tu...

Kena la dukung dia dok kat muncung ikan tu... 

Anak anak sibuk lihat ikan kecik kecik... 

Rupanya mereka lihat ikan nemo nih.  Kecik jer ikan ni rupanya... 

Bergaya sorang... hehehe.. 
Posted by Picasa

2 comments:

  1. jaga2 kak.ikan tu gigit bontot nanti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe... Ikan tu kena sumpah dek sang kelembai dah...

      Delete