Search This Blog

Loading...

Monday, January 21, 2013

Thailand 2


Ini isteri kawan baik hubby aku.  Dengan anak anak dia la anak kami geng tu.  Riuh rendah bas dibuat mereka.  Sabor jer la...  Anak orang lain dah besar, anak kami jer yang masih nakal. 

Krabi Pearl... tempat beli cenderahati... 

RAK CAFE .... ekekeke... suka suki jer mereka tukar nama yer ? 
 

Susah betul... ada saja anak anak yang buat perangai bila nak bergambar...   

Bila cuci gambar ni, dan bila besor, mereka tengok pic nih... tau la perangai masing masing... sorang sorang ada saja masalah... Kali ini Amalia buat perangai sebab nak plaster kaki dia.  Sib baik ada plaster sesat dalam bas. 
Posted by Picasa

2 comments:

  1. adoi..susah betul nak bergambar satu family
    kami pun sama..ada je yg buat muka 'comel'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yer la... jarang mood mereka baik semuanya...

      Delete