Search This Blog

Loading...

Monday, January 21, 2013

Thailand 4


Cantik kawasan ni... Depannya ada restoran atas air.  Kami nak pegi naik bot utk makan kat satu tempat menarik.
Jeti nak ke sana tu bahaya juga la... papan ada berlubang, sampaikan Amalia terlekat kaki dalam lubang tu.... hehehe...

Dalam bot...
 

Tempat makan.  Kata hubby, makanan kat sini sedap sangat... Ikannya fresh, tangkap kat depan tu, terus mereka masak... Sebelah tempat kita makan ni ada kolam/sangkar ikan.  Mereka sauk jer sekor, lepas tu masak.  Fresh la kan ? 

Me and hubby... 

Aku tak tau ikan apa nih... 

Bila dah jadi camni baru tau... hehehe... Sapa tah ajar anak aku, dia panggil ikan durian nih... Aku cakap ikan buntal pun dia dah tak ikut.

 
Posted by Picasa

2 comments:

  1. Replies
    1. Takut nak pegang... tapi teringin. Nak rasa lembek ker keras...

      Delete