Search This Blog

Loading...

Wednesday, January 16, 2013

Phuket menanti...

Hujung minggu ni, kami akan ke situ.  Hubby bawa teman dia kerja.  Semua anak beranak.  Tadi pegi buat passport (pada yang tak buat lagi !).  Pegi dengan kawan hubby yang bawa anak kecik kecik 4 orang.  Aduh... meriah betul dengan anak anak kecik 8 orang kat pej imigresen tu.

Kakak pulak nak ujian bagi tentukan kelas next week.  Rasa macam bersalah pulak, tapi kakak gigih cakap nak bawak buku.  Eleeeeehhhh... bawak jer la... baca tu entah la...

Ok la.. itu jer hapdet hari ni. Bizi skit tadi.  Keje dah siap pun.  Tunggu maklum balas dari bos dengan user jer... hehehe... aduiii... dulu aku yang ke depan... now aku ke belakang... dah jadi roda... atas bawah... tak per... hidup mesti gumbira...


4 comments:

  1. Replies
    1. Naik bas... doblas jam kata hubby akak dari sini. Tapi tak apa la, bley tengok pemandangan... kamere ada, apa lagi... shot sana sini la... hehehe...

      Delete