Search This Blog

Loading...

Thursday, January 10, 2013

Tahun baru yang sibuk...

 
 

Sebelum citer citer, meh kita tunjuk fesen tudung tahun ni.  Tah apa apa kan ?  Tak ada idea sangat.  Si Kakak dok komen aku ni pakai tudung sepesen jer tiap hari.  Dia tak tengok kawan mama dia yang pakai tudung sepesen jer sepanjang umur... hahaha... bior ler...
Tahun ni tahun pertama tanpa maid dengan anak yang berderet aku kena uruskan bersekolah jika abah mereka tak ada.  Pagi tadi hubby outstation lagi.  Dah beberapa kali dia tinggalkan aku uruskan anak anak sendirian.  Setakat ni masih boleh urus... cuma kesian jer kat anak, rasa macam terbiar gitu.
Posted by Picasa

2 comments:

  1. amboi ..gambar no 3 tu pesen bdk2 skrg
    tp mak budak pun apa salahnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak selesa sangat pakai gini, cam uduh jer. Tapi chik (adik akak) selamba jer pakai... huhuhu...

      Delete