Search This Blog

Loading...

Monday, January 21, 2013

Thailand 5


Dok hotel ni... 

Me and hubby again... 

Makan makan lagi... 

Tak sempat nak ambik gambar masa lauk sampai... sedar sedar dah nak abis... hahahaha... 

Ini la peninggalan kami... 

Lepas makan, buat urut kaki plak.  Biasanya hubby and the geng jer yang urut.  Now, puak puak mak nak rasa plak.  Eleh... mereka bawa kat tempat yang sopan yer ?  Malam sebelum tu, mereka urut jugak, katanya kat makcik tua dah... entah betul entah tidak, malas nak persoalkan... hehehe... 

Geng geng suami jaga anak anak yang ramai tu.  Kelakarnya, Najmi awalnya takut nak masuk.  Menangis nangis tak mau masuk.  Agaknya dia phobia dengan keadaan yang macam orang nak cabut gigi kot... kelakar betul... 
Posted by Picasa

2 comments:

  1. dengar jelah kak oi
    buat penat otak je nak pk lebih2 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'ah... tak kesah pun. Percaya jer kat hubby... :)

      Delete