Search This Blog

Loading...

Thursday, November 28, 2013

Tetiba dapat msg...

Dari seseorang... yang aku yakin teman lama...

"Salam, ini x.x.x.x bt x.x.x.x ke ? No 215 felda jk3 @ dahlia... ITM 90-93 dsc10 ?"

Gitu msg berbunyik.  Disebabkan hp aku gelong atau celcom yang hampeh, msg yang dihantar pada pukul 2 lebih diterima pada pukul 3.30... giler !

Aku jawab dan aku call dia... tak angkat....

Misteri nusantara pulak rasanya !!! Hahahaha...




Kenapa tetiba jer rakan lama carik ?  Yer la... aku sekarang ni kengkononnya aktif berwasap dengan rakan lama masa dok asrama Felda dulu kat Kuantan tahun 86-87... lama bukan main kan ? Ada la sapa sapa yang baca ni masih tak wujud lagi waktu tu kan ?

Apa apa hal pun, aku tak kesah sangat... cuma aku bimbang kalau yang call ni kawan lelaki.  Teruk aku kena dengan hubby aku yang sayang aku tu... huhuhu...

Ok... selamat bercuti 2 hari... dan selamat berkonvo juga untuk kawan kawan aku serta diri aku sendiri...

p/s : Permohonan pinjaman diluluskan dah... berdesup aku booking keter... dari pilih solid putih, tukar la pulak kepada metalic silver... hmmmm...

Suka hati laaaaa...


2 comments:

  1. NAK AJAK JOIN MLM KOT.HIHI
    WAH KETA BARU,,.BILA AGAKNYA SY NAK ADA KETA SNDIRI
    HUHU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaaaaaaaa... dun worry... nanti nanti ada la... Semua keter yang ada sebelum ni kiranya pilihan hubby la... Now.. nak pilih sendiri katakan... hahaha... kecik hati laki !

      Delete