Search This Blog

Loading...

Sunday, November 24, 2013

Comel tak kami ???


Dengan anak ayong... yang dah besor skitttttt jer...

Ada orang kata muka kami sama... hahaha... aku rasa mesti mereka nak kata muka kami sama kat mata... yang sepet... dan juga nak kata pipi aku dah tembam macam apam dah... hahaha...

Aku sedar diri aku sedikit gumuk... sedikit jer...

Tapi, bila aku lihat lihat semula gambar lama lama... gambar aku waktu kurus sangat tak elok muka... cam cengkung jer...

Memang la badan nampak langsing... tapi muka nampak cam uduh jer skit kalau kurus...

So, patutkah aku teruskan dengan muka bolat camni ? Tak payah diet diet dah ???



Memalam aku pakai bengkung utk bagi pinggang nampak ramping lerrrrrr...

Oh ya... aku pegi  kursus 2 hari... hari ini dan esok.  Jumpa dengan orang yang aku tak pernah kenal biarpun kami satu jabatan (univ la).

Komen mereka bila tenaga pengajar tanya aku anak berapa... aku jawab 4... mereka pun cakap... aku nampak mudaaaaaa.... hahahaha... kembang 4 mangkuk !!!

Apa apa pun... kenyataanya... aku dah tua... itu ler... aku dah jadi NEK LANG... bukan lagi MAK LANG....


Ok... jumpa lagi...

2 comments: