Search This Blog

Loading...

Sunday, November 10, 2013

Proses beli keter...



Ini data berkaitan penilaian keter wira utk trade in dengan keter baru.  Adoii.. nilainya jadi RM7000 jer... sayang betul.  Tapi... juru jual Perodua boleh up lagi seribu.  Jadilah nilai trade in tu RM8K.

Hmmm... memang sedih nak letgo keter wira tu... tapi ... err...
Keter kancil pun hubby letgo juga... ada orang nak beli dalam RM3K la kot...


Ini sebut harga Myvi yang aku dah hantar bendahari tadi.  Harga kereta ni jurujual bagi dalam RM47600 lebih kurang la... nanti dia pulangkan balik RM400 dengan hadiah tinted dan minyak.  Sebut harga di atas adalah harga sebenar pasaran.

Aku nak Myvi putih... biar sedondon dengan keter wish tu. 

Hubby ada tanya kenapa tak amik kaler lain. 

"Serik la... abis calar calar keter kita anak buat !"
"Dah nak buat macam mana... anak kecik lagi .... "
"Tau tak per !!!"

Kalau ikutkan aku suka metalic kaler warna lain la... mungkin warna macam keter wira tu... tapi... biarlah dulu...

10 tahun lagi, boleh tukar lagi... kan ?


p/s : Ngantuk betul laaaaaa.... makan ubat alahan malam tadi.  Hubby beli kerang punya pasal la nih....
Posted by Picasa

1 comment:

  1. teringin nak ada keta sendiri, entah bila agaknya kesampaian ;(

    ReplyDelete