Search This Blog

Loading...

Wednesday, November 20, 2013

Sedihkan ?

Kak mar cakap byk kali... aku pasti terluka....

Betul... aku memang terluka banyak kali... dan ini kesekian kalinya....

Semoga aku tetap dapat menahannya...

Betul... anak sendiri tak sama dgn anak org... aku tak pernah bezakan mereka... tapi aku tetap dilayan begini....

Aku harap sekolah agama dapt lebih mendewasakannya... dan mengajar dia lebih menghargai org disekeliling...







8 comments:

  1. sapa tu? aina ke?
    mcm tak percaya..

    ReplyDelete
  2. akak... aina ke yang cakap macam tu... sabar ye akak, baby sitter lela pun bela anak adik dia jugak... sebab dia tak ada anak dan keguguran banyak kali

    macam macam lah hal budak tu buat kat dia, selalu dia nangis dan ngadu ngan kami , sabar ye akak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena sabar banyak banyak ni...
      Tapi... kekadang... yer la...

      Delete
  3. kak izawani.... sedihnya hani baca.. sampai hati kakak buat macam tu .. huhuhuhu sabar banyak2 ya kak.. Allah selalu ada dengan orang2 yang bersabar..

    ReplyDelete