Search This Blog

Loading...

Friday, October 30, 2015

Siap dah...

Rumah dah siap dah...

Yang luar la... yang dalam belum buat lagi.  Masih menunggu tabung penuh.

Rasanya lepas ni nak pegi beli skit skit barang... seperti lampu dan kipas.  Kalau tak beli, nanti tak cukup barang pula.

Hmmm...


Pagar kali ini hubby cat kaler coklat.  Sebelum ni kaler hjau...


Kat depan ni dulu uduh betul... hehehe... sakit mata hubby tengok, tak tahan, dia menabung, cat jugak depan ni.

Kalau orang lain, dah tak ada sangat duit tu, gagah la cat sendiri.  Hubby saya... ari tu dia try cat bilik jer pun, buleh sebelah, tak dan siap... rasa nak pitam... hahahaha...

Cat tu turun naik kepala... mau tak rasa nak pitam...


No comments:

Post a Comment