Search This Blog

Loading...

Wednesday, September 30, 2015

Buku yg ditunggu...

Ini buku yg aku tunggu, utk belajar buat roti. Blogger ummi yg post.  Sayangggg ummi batrisya ketat ketat.

Marin, lepas masak, ingat nak curi masak kek. Nak try jenis chiffon. Dok membelek resepi mengadap oven dan mixer, hubby potong stim, suruh buat kopi.
"Isk abg ni... Hilang semangat nak buat kek"
"Buat kat sapa tu ? Ada org makan ker ?"
"Anak anak la... Asik tanya...ada makanan tak "
"Org suruh buat air pun merungut bla bla bla...."

Argggg... Dia start berleter. Cepat cepat aku buat air... Dia masih berleter dan merajuk masuk bilik bila aku malas dengar dia berleter... Huhuhu...

Aku buat tak tauuuu jer. Malas layan. Penat aaa... Anak lagi... Rumah lagi... Somi lagi... Bla bla bla...

Last dia baik sendiri.

Hahaha... Rajuk aku pulak tak reda, terus tak buat kek, pi sidai kain dan simpan kain2 kering.

Mlmnya buat tak tauuuu kat dia.  Sib baik dia pujuk...

Hahahaha....

Nak merajuk dak masak masak ?

Kalau tak mau masak, dia kena pastikan ada makanan iaitu roti sentiasa kat rumah.

Hmmmm... Sabor jer la...

No comments:

Post a Comment