Search This Blog

Loading...

Sunday, September 20, 2015

Tapi...juga hari kecewa...

Sangat kecewa... bila tiba tiba jer masak kek jadi lembek gini... atas keras... dalam lembek gila.  Cari gugel merata nak tau sebabnya.   Ada yang kata sebab penaik dah expired, tengok penaik macam elokkk jer lagi.  


Cucuk cucuk lembek, last last kacau jer terus... jadi gini.  Geram betul !!!

Try masak lagi sekali, pakai tepung naik sendiri... pun sama jugak... lembek dalam...
Bawak keluar, dan masuk dalam periuk lajen mak.

Sib baik la boleh diselamatkan lagi

Biarpun huduh kat luar, tapi dalamnya masih yummi... 

Piuk penyelamat dunia nih !!!
Buruk pun masih sedia berkhidmat !

Tak tau apa sebenar penyakit dia... tapi dah putus asa... terus jer cari yang baru.

Ini yang baru.  Sedikit besar dari yang lama... harga RM240.00 (32 liter)

Beza saiz tray yang lama dan baru... yang atas itam tu yang baru...


Dah try masak sekali... pengalaman masih sama.  Kek tak masak.  Katanya sebab salah letak tray hitam tu.  Entah la, dah baca dalam buku peraturan dia gitu, ikut jer la.  Rupanya salah kot.  Kena pakai grill jer... 

Hmmm...

Tak per... nanti kita try lagi.  Jangan putus asa wokey !!!



No comments:

Post a Comment