Search This Blog

Loading...

Wednesday, September 16, 2015

Aktiviti hari ini... Buat kuih...

Seharian masaaaakkk jer.

Banyak dah barang beli, tetapi masih ada yg tertinggal. Bread softner tak ada, lemak sayuran pun tertinggal. Ingatkan dah beli, rupanya cari tak ada... Huk ala... Terbantut lg semangat nak meroti...


Ini resepi paling senang buat semprit. Tapi rasanya tak berapa asli berbanding dgn rasa semprit asal yg gebu gebas. Ini semprit susu. Utk rasa umum ok la, tapi, dia sedikit rangup.
Nanti kita try resepi yg gebu plak.
Ini cheese cake... Biasa la. Sambil pejam mata dah boleh buat. Siap adik mie tanya, mama tak pejam mata pun. Hahaha....

Kek coklat resepi diana spt kat bawah. Ok rasanya. Kena dgn tekak kami anak beranak jugak.

Ini roti. Resepi ni... Entah la...tak kena plak dengan tekak. Tak berapa laku.


Huhuhu....
Cantik kan proses membuat dia... mudah saja... orang tak reti buat pun boleh...

Dari banyak banyak buat tu, tinggal banyak ni jer pun... ekekekeke...


Resepi SEMPRIT SUSU...

No comments:

Post a Comment