Search This Blog

Loading...

Thursday, May 14, 2015

Perkembangan cili capsicum


Ari tu gambar kecik kan ? Ini dah besar skit dah... ada la gaya macam yang beli kat pasar tu kan ?


Suka suka suka... menjadi...


Hehehe...


Sapa yang terasa jeles... jom buat juga yer...  Tanam tanam...

Ini dari 3 pokok yang berbeza... memang sedang galak berbuah...





Ada dua lagi pokok yang baru berbuah kecik kecik... dan baru nak belajar berbunga.   Agaknya sebab pindah lambat... katanya kalau pindah lambat... pokok terbantut !


6 comments:

  1. besar elok buahnya, takde cacat pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang dua biji ni kiranya buah sulung... dari pokok ni. Ada 5 pokok yang dok berbuah juga. Tak tau la samada semuanya ok atau tidak nanti.

      Delete
  2. Replies
    1. Tak tau la... errr... agaknya kot...

      Delete
  3. Laaa...keluar pulak komen nya. Tadi dah komen tapi tak keluar.
    Best kak...saya suka capsicum. Jeles memang jeles, tapi....tetap ada tapi jugak tu huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe... tak apa... tak leh nak buat apa... tengok jer la...

      Delete