Search This Blog

Loading...

Monday, May 25, 2015

Lama tak selfie...


Lama sangat tak selfie... terasa diri uduh dah... so... kena la amik gambar pokok jer...

Hahaha...

Sabor jer la...

Tak apa la yer... sapa rasa macam nyampah... sabor jugak yer...

Indah Water datang rumah sewa tadi, sebab aku minta dia sedut kumbahan... tapi ada masalah plak.  Lubang tempat dia nak sedut tu ditutup dengan tile... alahai... kena la bukak/ketuk/pecahkan tile.

Siapa yang ada rumah yang ada lubang tutup dengan besi tu, jangan tutup dengan tile... kalau tak nanti susah...

Itu saja nasihat aku...

Hehehe...


No comments:

Post a Comment