Search This Blog

Monday, January 20, 2014

Pantai batu... Perlis...



Suka benor ler budak budak budak gini...

Aku tak pernah buat macam ni... kakak suruh, layan jer la... 




Gambar chik terselit... hahaha... Ini dalam FB, dia send sebab dia tengok aku asik send pic kat fb... 


Tengok kereta  berlampu dan berbunyi disko... kat depan C-Mart...

Berkelah... kek ada... air ada... limau ada... keropok ada... yang tak ada... abah diorang jer...



Selamat hari lahir Mira yang ke 26 pada 18hb... Tok Su, hari ni 20hb... dan aku sendiri pada 3 Feb 2014.

Pada umur 40an... aku lebih bahagia dan lebih mengerti 'kehendak sendiri'... Tak percaya ? Tanya kat sesapa umur 40an... hehehe...

Apa 'kehendak sendiri' ? 

Errrr.... hehehehe.... fikirkanlah !

Yang pasti, saat ini, aku rasa sangat bahagia... dan sayang hubby aku....

Umur 40an, agaknya masa untuk menerima...

Bila hubby marah sebab aku call dia masa dia dok atas motor... aku cakap macam biasa jer...
Tapi, waktu makan tu, aku sound dia...

"Abang... tak boleh ker abang cakap baik baik ? Anak anak pun perasan abang suka marah saya."

"Marah apa pulak ?"

"Tu, saya call abang... abang dok atas motor pun nak marah.  Cakap jer la baik baik..."

Hubby senyap jer...  Tak pasti samada dia terima atau tidak... Tapi, rasanya aku dah boleh jer cakap terus terang pada dia apa yang aku tak suka dia buat... dan yang paling penting, dia boleh terima tanpa marah marah aku semula...

Hehehe...

Aku pagi ini...


p/s : Karang kalau tak call siap siap, sampai umah baru cakap suruh beli itu ini, pun kena marah jugak...

4 comments:

  1. emm betul jugak tu
    cth mcm dulu sy suka sgt majuk
    sbb kecik pun majuk
    dah masuk 30an..sy dah kurang majuk
    lebih cool sikit dri dulu (hsben pun perasan psl ni)
    agaknya psl umo kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu tak suka merajuk, tapi suka pendamkan perasaan... itu pasal muka nampak tua dari usia... hehehe....

      Delete
  2. Makin cantik nampak akak. Berseri-seri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm... dulu tak berseri kan ? Teruk betul wajah dulu dulu...

      Delete