Search This Blog

Loading...

Sunday, January 5, 2014

Gambar gambar...


Adik mie dengan abang... selalu mereka ni rapat... aku tak tahu bagaimana nanti bila mereka besar... tapi tak sabar aku nak melalui hari hari hari bersama mereka semua... 

Kakak dah besar... dah hampir sama tinggi dengan aku... tapi sehingga hari ini dia masih lagi belum .... belum lagi rasa apa yang anak dara biasa alami tiap bulan... hehehe...  

Kakak dan Makcik Mira...  dah boleh jadi kawan dah mereka...

Aku tunggu Amalia... sama seperti tahun lepas... 

Hmmm... bila anak aku sorang ni nak boleh 'dilepaskan'...

Lately ni dia macam malu skit kalau aku nak peluk cium... nak buat itu ini kat dia... nak amik gambar pun dia malu.  "Kak Ya suruh mama tunggu kak ya... mama buat la macam ni."  Aku jawab macam tu bila dia tanya... Aku ingat nak buat over over biar dia malu... dan akhir tak bagi aku hantar dia... ok dak ?

Aku...

 p/s : Tak ada orang nak amik pic aku hari ni... pakai baju baru nih... hehehe...
Posted by Picasa

2 comments: