Search This Blog

Loading...

Tuesday, January 28, 2014

Panduan Rumah Tangga lagi...

Artikel ni aku amik dari FB oren...



Aku tingin gak menolak ajakan somi ni... tapi tak pernah pulak...
Hahaha... melampau kan ?

Somi aku memahami kah ? Atau ?????  
Aku heran juga dengan perempuan yang menolak.  Entah...  Errrrr... tak leh citer panjang... 18sx... hahaha...
Patutnya somi aku beruntung dapat aku nih,kan ? Yer la... penat macam mana pun, kalau balik dari outstation ker... baru lepas beranak tak abis pantang ker apa ker... aku tetap jalankan tugas... hahaha... maluuuuu....
Tapi yer la... dia rasa tak  beruntung sebab.... sebab... sebab... guess what ??? 
Sendiri fikirlah yer !





Now, aku meluangkan masa dengan anak anak semasa tengok FB dan juga semasa buat keje sekolah... hahaha... diorang suka sangat tengok apa apa video yang share dalam FB...

Tapi... selalu aku bergurau dengan anak anak... Setiap anak aku, sehingga sekarang... aku masih bergurau senda dengan mereka...  Geletek... gigit... ataupun peluk masa tido...

Masa untuk kami macam ni tak lama sangat...

Kena hargainya... kan ??




No comments:

Post a Comment