Search This Blog

Loading...

Sunday, January 26, 2014

Aku hari ini...


Pic pagi tadi... ber selfie  tak ada kerja...


Petang ni bz meeting plak...

Susah nak atur keje kalau hubby tak ada... kalau tak, dia yang uruskan anak anak dari pagi sampai la petang.  Ini, aku yang kena uruskan semuanya... huhuhu...

Bebaru ni aku merajuk dengan hubby... dia tak bagi pegi hari keluarga jabatan aku.  Dia takut aku sesat sebab jauh nak pegi sorang sorang bila dia tak ikut.  Dia plak tak ikut sebab baru balik dari outstation.  Punah agenda aku hari Jumaat tu.  Aku siap print peta dari google tu... tapi, hubby kata aku bukan reti baca peta... ceh !

Apa apa pun... bior jer la...

Dah baik pun...





2 comments:

  1. Saya pun tak reti baca peta. Kadang2 guna GPS pun sesat jugak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aik... pakai GPS pun sesat ? Alahai... sib baik tak beli GPS...

      Delete