Search This Blog

Loading...

Wednesday, September 19, 2012

Kain ooo kain...

Kain baju tak berlipat lagi...

Kain baju diasingkan mengikut anak...

Tak abis lipat/asing, kain baru angkat dari penyidai longgok lagi... dan yang dalam mesin basuh dok tengah berpusing... Adoiiiiiiiii... tulun !!!  

p/s : Kualiti gambar tidak memuaskan sebab pakai galaxy dan asha... 

4 comments:

  1. Zar anak sorang pun penin tengok bab nak lipat kain bajuni..:-):-)

    ReplyDelete
  2. eh..ni ker yg akak kata nak ambik gambar baju x lipat tapi malu tu ye?hehe

    ReplyDelete
  3. zar, mana2 pompuan krje yang malas macam kita memang ada masalah ni la...

    irfa, yer la... tengok tu, semak kanmain.tak pernah berubah kosong, asik ada saja baju tak berlipat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah kita ;)
      tp saya suka melipat.mcm terapi gitu

      Delete