Search This Blog

Loading...

Thursday, September 20, 2012

All in one

Aku sedang berlatih menggunakan galaxy ni untuk menaip. So, agak terkial-kial mencari huruf. Senang tu senang la, tapi msih kena banyak belajar, tambahan skrin protector ni tak dapat lagi, skrin protector yang ada ni ada iklan kat atas tu, sungguh menggangu.



Gambar hari ini. Kalau siang, gambarnya not bad, abis parut kat muka aku jelas kelihatan... sungguh tak macam kamera samsung aku jer...

4 comments:

  1. Replies
    1. Ehem... kita kerje macam hapa tah, sesekali tunaikan hajat sendiri, rasa macam best sangat !

      Delete
  2. Va va va.. :-) betul tu manjakan diri sendiri setelah kerja bagai nak rak kan..:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yer yer... sapa lagi yang boleh manjakan diri kita yang dah besar panjang nih ?

      Delete