Search This Blog

Loading...

Wednesday, September 19, 2012

Barang misteri

Barang misteri ini hilang secara misteri selama 9 hari, hari ni baru jumpa.  Itupun setelah melilau call sana sini cari.  Yang tukang terima pun macam nak tak nak ngaku terima@sain penerimaan.
Sib baik la kawan jumpa.... siap terkoyak2 plak tu.... aduila pejabat kerajaan ker apa ? Eleh, macam aku bukan staf kerajaan, kan ?
kalau galaxy aku dipost gitu, mau hilang dah. sib baik mereka buka tu tak curik terus. kalau tak kena order lain dah. penat si oren menjahit....


4 comments:

  1. sebut nama kak oren so saya dah boleh agak apa isi dalamnya ;)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Itu ler... barang misteri tu telah diberi secara percuma kepada kengkawan opis utk ditry... kalau diorang berkenan, buleh kontek makcik ren seperti nama yang tertulis... pasal la makcik ren tu letak satu jer no telefon, kalau tak, leh la mereka kontek sendiri...

      Delete