Search This Blog

Loading...

Tuesday, September 11, 2012

Jamuan raya opis aku ?


Dengan Amalia dan Najmi... sangat nakal ini budak... 

Perangai masing masing... tah hapa hapa... mereka la yang paling ganaz malam tu... yang lain kecik lagi... 

Ini hadiah cabutan bertuah aku... sib baik dapat... excited la anak anak aku nih... 

Ni bos aku yang baju biru... asal aku amik gambar dia mesti blur... apasal tah...  Mad terima hamper... dia nak berenti ujung bulan nih.  Mad ni punya satu kaki sejak lahir.  Jenuh aku nak menjawab bila anak anak bertanya hal pakcik ni kenapa kaki dia satu... kenapa dia jalan macam tu dll... adoooi la...  Orang jawab macam ni, dia tanya lagi camtu... sampai member aku terduduk la bila cuba menjawab...

"Kenapa pakcik ni kaki tak ada ? Dia seksiden ker ? (xcident la...)"
"Yer..."
"Berdarah tak lagi ?"
Hmmm... blur tak tau nak jawab...
" Kenapa dia tak mati ?"

Adoiii la anak aku nih !

Bawah ketiak anak aku tu Pengurusi kami... muda belia lagi... 

Lepas dah bosan, anak anak aku mula la melilau sana sini... atas tangga nun kat atas tu mula la dia jenjalan... Oh ya... hubby tak ikut, dia cuma  hantar jer... itu pun selepas dia bebel bebel pada aku itu ini...

Itu hari, aku bebel pada dia suruh dia beli beras tanpa tunggu beras habis, dia siap Azan dan Takbir kat aku dan main mainkan aku.  Bila dia bebel bebel kat aku malam tu, aku Azan kat dia, marah plak dia...  
Posted by Picasa

2 comments:

  1. segan nak bawak anak yang tak duk diam masuk majlis
    huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa... tak segan pun... biasa jer... Tak ada sapa nak marah. Kalau dia marah, memang dia akan dilempang sedas oleh mak budak tuh... hehehe...

      Ari tu, anak akak kena marah oleh orang yang tak dikenali pun, hubby akak baran tak hengat... yer la... marah gaya memang marah... bukan marah nak mengajar... (ada cara marah mengajar atau marah takut dia jatuh... eg main kat tangga !)

      Tapi apa apa hal... akak tak kesah pun... kalau orang marah, akak cakap terus... "Hahh... kan dah kena marah... dok diam !"

      Delete