Search This Blog

Loading...

Wednesday, September 12, 2012

Aku hari ini...

 
 
 
Oleh kerana masalah posa, kurus dan kulit kering, aku telah menggunakan vitamin c dan collegen untuk perbaiki kulit muka aku.  Kalau tidak, aku nak bercermin pun rasa nyampah tau.

Eh... ini aku pakai tudung gaya tak reti nak pakai dah... letak dan pin jer... hahahaha...  Nanti mesti kalau pakai gini kena kutuk dek adik dan kakak aku yang perasan macam datin datin tu !

p/s : Dah rasa macam ustazah plak pakai gini... hahahaha...
Posted by Picasa

4 comments:

  1. Replies
    1. Tak betul ker ? Sat lagi nak pegi kedai seng heng, ada la yang panggil ustazah plak nih... ekekeke...

      Delete
  2. Replies
    1. Hehehe... tah hapa hapa jer... hari ni rock balik la...

      Delete