Search This Blog

Loading...

Monday, September 17, 2012

Bosan...

Bosan tengok entry kat bawah tu.  So, letak jer la apa apa.  Hari ni aku dok membosankan diri masuk kelas tapi lecturer tak ada.  Tah hapa hapa jer... adoiii la...

Mana tah student lain nih ? Tercongok aku sorang kat sini.  Satu notis pun tak tampal cakap batal ker apa ker... Adoiii la...

Bosan kan ? Ok la... tak datang jugak, sat lagi aku balik survey IPad VS Note 10.1 tu... alahaiiii... silap silap, esok aku hapdet blog guna galaxy note.... warghhhh... berangannnnnn !!!!


4 comments:

  1. jangan bosan bosan.. dah aada android nanti sumpah tak akan bosan.. hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak dapat beli lagi... dah cari tak jumpa plak kat jitra mall... adoii la...

      Delete
  2. so dah beli ke belum?
    cepatlah apdet ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belum... petang karang kot... ekekeke... frust betul la, cari tadi tak jumpa !

      Delete