Search This Blog

Loading...

Sunday, December 23, 2012

Update umah...



Kalau tak ada orang amik pic ni, tentu kami kena balik kg hanya untuk hubby tengok update umah dia.  Huhuhu... sangat semangat hubby tu... cat ni tak sama dengan cat yang dah kami berkenan... tapi nak buat camna ? Aku dah cakap kat hubby, beli dulu tin kecik kecik utk test kaler, tapi dia degil.  Bila dah siap, nak ngeluh pun tak guna...

Bior jer la...
 
Posted by Picasa

2 comments: