Search This Blog

Loading...

Sunday, December 23, 2012

Comel kan ?



Aku pernah declare pada seseorang yang aku suka pada dia ni dan beberapa pelakon lelaki yang comel comel aku rasa.  Tapi sebagai perempuan/manusia, memang tak salah menyukai sesuatu yang comel.

Kataku pada dia... kalau lelaki suka perempuan, biasanya kerana seks.  Tapi bila aku suka pada mereka, bukan sebagai objek seks, tapi rasa suka seperti aku suka pada sesuatu yang comel... macam bear ker apa ker... hehehe...
Posted by Picasa

3 comments:

  1. mamat ni saya pun suka ;)
    ye betul..suka tgk org ensem'
    bukan sbb seks tp suka melihat je

    ReplyDelete
  2. Ha'ah... itu ler... kita pompuan macam tu agaknya yer... suka somi sendiri jer biasanya...

    ReplyDelete