Search This Blog

Loading...

Thursday, December 13, 2012

Rumah tak siap lagi...


Pintu cabut balik untuk dicat... 

Tukang sapu hensem... sapu sambil tido jer... adoiii.... 
Dapur yang tak berapa nak hensem lagi... 

Ruang tamu... 

Hala ke dapur... 

Bilik anak2... 
Demam marin, ingat tak mau pegi mana mana, tapi dek kerana kesian kat kakak yang dah mula bosan dan tarik tarik rambut sendiri, aku pun gagahkan diri bawa keter... balik juga kampung jumpa dengan adik beradik dia yang lain...  Sesambil tu tengok perkembangan rumah... seperti diatas lagi... ada banyak lagi perlu diperkemaskan lagi...

Sepanjang aku demam, kakak la yang jaga aku... jelum paler aku, picit paler dan peluk aku erat erat bila aku gigil kesejukan... masa abah dia tak ada. 
Posted by Picasa

4 comments:

  1. sib baik ada kakak yg boleh diharap ;)

    ReplyDelete
  2. Mesti rumah pak tam lebih cantik hiasan dalam dia walaupun rumah dia kecil. Perabot terbuang saja depa bagi kami haha

    ReplyDelete