Search This Blog

Loading...

Monday, December 24, 2012

Tak comel...


Ari tu aku ada beli mekap... satu yang warna ijau nak letak kat bawah mata dan satu lagi yang nak letak bayang utk kasi idung mancung... Errr... mancung dak ?  Slek tang kening tu la... tak berbentuk kening aku tu.  Tapi aku tak seberani orang utk ukir kening.  Bior jer la...

Bebaru ni juga aku ada tukar toner disebabkan muka aku ada masalah.  Abis kering kontang muka nampak tua... cis.  Terpaksalah tukar semula ke toner yang biasa.  Muka 40an ni kena nampak berminyak/lembab skit, baru la lebih berseri, kan ?
 Oh ya, aku belum ikuti kursus solekan... tak reti solek... huhuhu... Tapi tak apa... ada jer orang kata aku comel... HAHAHAHA.... perasan aku !  Syyyy... IRFA, jangan cemburu !
Posted by Picasa

4 comments:

  1. hebat ..rajin mencuba moga berjaya ;)
    saya mmg tak rajin nak membelek muka
    cukup bedak dn lipstik je..kaler2 pun ikut mood
    kang tak pasal2 jd clown

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu pun tak suka juga... bedak dengan lipstik jer. Tapi sejak... errr... sejak... errr... itu ler... sejak bila tah... rajin plak membelek muka...

      Delete
  2. Belek je.. Biarlah tua dengan voguenya.. Ahak ahak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudah semestinya... itu azam kak mar... azam izan, tak kesah sangat pun kalau tak vouge... nak bergaya sesuai jer dengan usia...

      Delete