Search This Blog

Sunday, December 23, 2012

Minggu sibuk giler...

Minggu ini sibuk giler.  Ujung tahun... mana nak beli peralatan sekolah... kan ? Sib baik aku ada kakak yang ada kedai kain... dah suruh Chik belikan baju baju mereka.

Dah beli bekas pensil dan isi kandungannya... tak lupa juga kaler sorang satu kotak... padahal tahun lepas bersepah jer atas lantai... adoiii...

Beli dah kasut... abah mereka yang uruskan...

Beli trek suit... beli dah buku buku aktiviti dan buku tulis... beratur panjang giler tadi... sepagi aku menguruskan beli beli buku anak anak.

Siap la aku angkut 4 anak aku tu utk ukur baju sukan... yang kena ukur 3 jer... tapi tak kan nak tinggal si Najmi tu kat umah ? Sudahnya ada la pak pak budak kat belakang tu dok perli perli aku sebab ramai sangat anak... cis!!  Tak apa... mereka bergurau jer... aku pun gelak jer... siap la mereka nasihat kat anak aku suruh belajar pandai pandai... errr... hehehe... kenapa yer ? Sangat peramah mereka itu !

Aku juga sibuk dengan pengajian... aku ada satu paper dan dissertation.  Satu paper tu kena siapkan project paper dan satu lagi kena buat proposal.  Project paper tu, sorang group aku yang buatkan.  Yang proposal tu tak ada orang nak bantu aku.... wahhh... tensen tensen...

26hb kena present project paper dan kuiz.  30hb amik final exam...

3hb present konsep sistem klinik untuk dissertation... Proposal tak buat... sebab tak reti nak start... Susah betul.

Gitu la kesibukkan aku hujung tahun nih... sebab tu aku tak leh amik cuti jalan jalan bawak anak !


2 comments:

  1. wah sibuk sungguh tu ;)
    amboi peramahnya org yg menegur tu

    ReplyDelete
  2. Sibuk la... tapi alhamdullilah, ada sorang staf yang nak bantu buat proposal tu. Hopefully buleh start something dengan penyelia lepas nih... sebab blur sangat...

    ReplyDelete