Search This Blog

Loading...

Friday, November 30, 2012

Makan makan di KFC





Anak yang sangat bosan dok kat umah ajak pegi opis.  So, kami tidor kat opis selepas melayan citer korea dan anak anak mendownload memacam games... See... kesian kat anak anak, macam orang miskin jer... hahaha... padan muka, nak tidor kat opis sangat !

Tapi sesekali gini seronok jugak.  Berkelah kat opis sambil makan dan bertenet sampai pengsan.

Hubby tak ada... gini la kami anak beranak !

2 comments:

  1. ada bilik sendiri dan anak tak kaco org lain okey kot..mcm saya xboleh la..opis ramai2 duk cubicle je ;)

    ReplyDelete
  2. kami ada hari cuti, irfa, opis tak pernah cuti, kan ?

    ReplyDelete