Search This Blog

Sunday, November 11, 2012

Selamat pagi semua !!!

 
Lama aku tak amik gambar perasan cun nih. Ari tu aku perasan aku kurus, tapi lepas aku timbang dengan penimbang digital tapi tak jadi nak beli sebab penimbang tu tunjuk angka 57KG, terus aku belek belek semula badan aku... gemokkah aku ????

Agaknya penimbang buruk aku tu dah tak leh pakai. Kena beli penimbang kaca tu jugak la nampaknya. Biasanya, kalau berat aku naik 55kg, aku punya lemak akan jadi banyak, now, tak banyak, tapi berat 57kg... aduihhhh.... nak kuruskan tang mana nih ? Tulang berat ker atau dosa ?

Hari ni aku ada presentation project dan juga meeting dengan jabatan lama. Bimbang juga penerimaan mereka.

Apa apa pun... berserah saja la...

Posted by Picasa

1 comment:

  1. saya pun takut naik penimbang digital
    tah2 dah 80 kg..oh tidak

    ReplyDelete