Search This Blog

Loading...

Sunday, November 11, 2012

Perkembangan rumah...




Pic ni diambil semasa raya haji bebaru nih.  Now, rumah ni ada perubahan lain lagi.  Rasanya tingkap dah dipasang dan bumbung ke depan tu pun dah ada... tak pasti sangat perubahan tu. Bagi aku, tingkap tu terlalu banyak, tapi bagi pak mertua aku, itu yang terbaik.  Suka hati mereka la.

Apa apa hal pun, ini rumah memang untuk suami aku biarpun atas tanah mak ayah dia.  Duit aku hanya 10K jer dalam tu (setakat nih). 

Semoga ianya jadi aset atau boleh jadi tempat berteduh kami kat situ waktu tua nanti.  Harapan aku, aku dapat tua bersama suami aku... dan bersama sama saling mengasihi antara satu sama lain.

1 comment:

  1. dah siap mesti cantik rumah tu
    moga penghuni rumah itu bahagia hendaknya

    ReplyDelete