Search This Blog

Wednesday, November 7, 2012

Dah claim...

Hal kemalangan tu, mereka dah claim... ada la dalam 25 ringgit jer.  So, aku pun bagi 50... Settle...  Mereka pun dah tak jalan senget senget dah... dah ok agaknya.  Cuma side mirror keter aku jer yang tak ok lagi.

Itu pun tak kesah sangat...

Err... tak ada citer sangat.  Minggu ni ada mid term exam (SABTU).  Tak tau nak baca apa satu pun lagi.  Hari Ahad plak pegi demo system untuk markah project kat lecturer tu.  Hari Selasa plak kena pegi Klinik kat Kangar... bukan sebab aku nak mengandung ker apa... tapi sebab aku nak kena buat sistem klinik untuk dissertation... so, title utk dissertation aku mungkin berkaitan dengan 'Integration Model' ker apa tah... nak kena cari litereture review tah hapa hapa... Argggg... tulun...

Budak oren tu pandai dak buat benda ni ? Kalau pandai, nak upah jer... Tak ada masa la... Aduiiii....

Kerja plak... errr... macam macam la...



3 comments:

  1. la..murah sgt.mesti diorang seronok sbb akak tak berkira siap bagi extra lagi ;)

    ReplyDelete
  2. Bagi lebih... siap nasihat lagi jangan buat itu ini bla bla bla... biasalah makcik makcik... hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah mmg makcik2 sgt
      siap bagi tazkirah lagi tu :)

      Delete