Search This Blog

Loading...

Monday, November 5, 2012

Google map...


Ekekeke... gigih buat peta kelmarin... Ni hah, ada google map... guna la terus, kan ?

Tah hapa hapa aku nih.

Sehingga hari ini, budak dua orang tu (pangkat anak anak jer dengan aku, terkial kial aku nak bahasakan diri makcik, tau dak ?) belum claim apa apa dengan aku.  Silap silap aku claim dengan diorang kerosakan keter aku... hehehe...

Aku dah niat, kalau bawah pada 100, aku nak niat sedekah jer pada mereka... tak kira la sapa salah.  Tapi, kalau atas pada tu... aku bawa ke lokasi kemalangan untuk tahu citer sebenar. 

Pada malam tu, kesian kat mereka, tapi aku kesian jugak kat anak anak aku.  Kami berlima makan burger sorang sebijik tanpa air kat tepi longkang... sambil bergelak ketawa anak anak aku... kat hospital sambil tunggu pemeriksaan doktor... yang memang lambat la... Hari Jumaat, hospital tutup kecuali bahagian kecemasan.  Aku syukur juga tak jadi apa apa kat budak dua orang tu.  Juga kami berlima.

Tuhan duga skit jer... kejutkan aku dari lena yang panjang... aiceh... falsampah !
Posted by Picasa

5 comments:

  1. penah dgr,duit yang keluar tanpa sebab 'itu macam zakat'hehe

    ReplyDelete
  2. Wani

    Zar pun pernah kena. Zar nak keluar tp cik hubby x bagi sbb nak masuk maghrib dah.. Tapi ketegar tak boleh blah, keluar juga bawa keeta.. Belum keluar pagar lagi, keeta tenyeh diveder.. Tayar koyak kat situ gak.. Hahah mak insap terus nak... Cik hubby tambah bengang sbb dia kena ganti tayar tu.. :-)
    Bab nak bayar gantirugi tu.. Elok juga kalau baah seatus wani anggap seekah, klu atas seatus, kita kira lain.. Ntah ntah depa pyn tak da lesen gitu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu ler... dah setle dah... kita ni gini la yer... asal silap jer... pasal tak dengar cakap la... kalau ok, tak bising pun, kan ?

      Delete
    2. kak zar..rasa cam penah baca kat blog kan?hehe

      Delete