Search This Blog

Loading...

Monday, August 6, 2012

Spek !


Spek lama... yang kemungkinan hilang di pej imigrasen atau di tempat tukar rim tayar atau kat tempat tinted cermin... isk... seribu lebih nih....

Ini cermin baru... semacam jer... cuma harga dia 900... bingkai bukan titanium... tanya kat kedai, bingkai CK titanium agaknya sekali dengan cermin dalam RM1600 ... giler !  So, amik jer la bingkai bukan tatinium tapi still ringan la...  ini cermin sedikit kecik.  Masa mula pakai, sedikit pening... power dia kasi tinggi agaknya.  Cermin dia kelihatan berkilau (dari mata aku) bila berada di dalam suasana yang banyak lampu...  Nampak sangat aku jarang pegi jalan kat tempat yang banyak lampu silau silau, lampu macam banyak sangat sangat...

Aku survey kedai... sempat capai 2 pasang baju yang sama patern kaler lain.  Cis... hubby buat tahana pegi ambil duit dalam dompet... ingatkan ada lagi 50, rupanya dia amik sampai 100... sib baik ada kredit card... so, pakai jer la kredit card... dah ler tak leh bawah pada 50... kena la beli sepasang lagi baju... dah tak ada jenis lain yang suka, amik la yang sama... kaler jer lain...  Kalau tidak, aku dah jadi macam ben 10... ada spoloh lai baju sama... ekekeke...

Nanti nak ajak hubby beli pakaian anak-anak kat situ la... nampak cam best dan tersusun jer kedai dia... senang nak cari... tadi aku masuk lengang... tak tau la malam karang penuh sendat... hmmm...


p/s : Hubby beli baju sendat... bini pun tak kalah... beli baju sendat gak ko... tengok apa komen dia petang karang !  

Posted by Picasa

2 comments:

  1. saya pun kena buat spek baru sebelum raya ni
    sbb spek ni dah senget si kenit buat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu... spek baru sakit mata nak pakai... power lebih agaknya !

      Delete